Hlavní stránka > Jiné věci > Erotika > Erotika v sochařství

Erotika v sochařství


Na pohlednici je socha nahé sedící bohyně Medey s viditelnými prsy. Při
            této velikosti fotografie jsou vidět i bradavky.
Hugo Kühnelt:
Medea

Na černobílé pohlednici je socha nahé o sloupek se opírající zamyšlené ženy.
Joseph Sommer:
Zamyšlená

Na černobílé pohlednici je socha nahé odpočívající dívky. Sedí částečně položená
            opřená na pohovce.
Adolf Schnabel:
Odpočívající dívka

Na černobílé pohlednici je socha nahé spící dívky. Dívka sedí na skrčených nohách
            a horní částí těla leží předkloněná na vyvýšeném podkladu, na kterém má
            položeny ruce. Jednu ruku má složenou pod hlavou.
Paul Achiele Friedenau:
Spánek

Na černobílé pohlednici sochy sedí Adam. O kus níže sedí s pokrčenými
            nohami Eva. Hrudník a ruce má položeny na Adamově stehně. Adam ji jednou
            rukou drží za loket a druhou má položenu na její šíji.
G. Gautherin:
Z vyhnání z ráje

Na černobílé pohlednici sochy stojí v lehkém předklonu žena, která si
            po koupeli suší dolní část stehna nad kolenem. Jsou vidět klíční kosti,
            prsa, břicho, pupek, Venušin pahorek a lýtka. Boky a stehna si částečně
            zakrývá.
P. Bonny: Mladá žena
po vyjití z koupele

Na černobílé pohlednici plastiky je sedící žena od boků nahoru nahá.
            Je vidět prsa, pas, pupek a částečně i boky.
A. Boucher:
Na poli

Na černobílé pohlednici sochy je celá nahá tanečnice. Jsou vidět prsa, pas,
            břišní svaly, pupek a Venušin pahorek.
Jak Wilh Fehrie:
Tanečnice

Na černobílé pohlednici antické sochy je bohyně Afrodita. Jsou vidět zaoblená prsa
            i s bradavkami, břicho i s pupkem a podbřišek. Boky, horní část stehen a dolní část
            Venušina pahorku si zakrývá závojem, který si právě tam přidržuje rukou.
            Od půlky stehen dolu jsou jí opět vidět nohy.
Socha Afrodity

Na černobílé pohlednici plastiky je nahá žena. Je vidět šíji, prsa,
            břicho, pupek, Venušin pahorek a stehna. Je trochu kypřejších tvarů.
1. J. Pelikán:
Probuzení

Na černobílé pohlednici plastiky jsou tančící ženy. Ženě v popředí
            jsou vidět ramena, prsa, břišní svaly a nohy. Prostředek si zakrývá.
            Z ženy trochu za ní jsou vidět záda a zadek. Plastika je umístěna na
            prostranství. Na pozadí jsou budovy. Nalevo je jakýsi altán.
V. Sapík

Nahoře odhalená stařena si k hrudi tiskne měšec s penězi a v druhé ruce drží provaz na odhánění lupičů.
F. Stoll–Courquin:
Lakota

Na pohlednici je socha tanečnice Armande Cassive od E. J. Ferranda. Tanečnice stojí se skloněnou hlavou a drží látku.
E. J. Ferrand: Ar-
mande Cassive

Jedna z dvojice žen sedí na podstavci. Druhá napůl sedí pod podstavcem nakloněná k první ženě.
            První má bedra zakryta dlouhým pruhem látky.
Idyla

Na pohlednici je socha tančící ženy, která má právě zdvižené ruce.
Quillon – Carrére:
Tančící

Na podstavci sedí nahá žena a natahuje si ponožku, která ještě z poloviny visí ve vzduchu.
Ernst Seger:
Ranní toaleta

Venuše je do půli těla nahá. Od beder dolu je zahalena dlouhým rouchem.
Venuše z Arles

Adam sedí se sklopenou hlavou a vedle něj stojící Eva se o něho opírá.
Jerichau: Adam a Eva
po pádu

Na pohlednici je socha česající se nahé ženy. V rukou drží zrcadlo a hřeben.
André Laoust:
Chrysis

Socha nahé ženy na fotografii je v podřepu. Stojí v podřepu na jedné noze, jejíž koleno míří nahoru. O její stehno si opírá předloktí ruky. U druhé nohy
            má koleno u země a stojí na prstech. Druhou rukou si zakrývá prsa.
Venere Afrodite

Stojící žena má ruce otočené dlaněmi dopředu zvednuty trochu dopředu k ramenům. V pravé ruce má jablko.
Jan Štursa: Eva
(vruce má jablko)
  • < Erotika
  • Ateliérové portréty
  • Národopis
  • Erotika v obrazech
  • Erotika v sochařství
  • Ženy v cvičebních úborech