Na fotografii je vidět kolejiště s okolím a až vzadu depo. Úplně vepředu je výhybka a za ní další tři. První je nastavená doleva. Kolej
  rovně je totiž obsazená dřevěným červeným nákladním vozem, dalšími červenými i zelenými vozy a zeleno-bílou lokomotivou Ty ovšem na této fotografii
  nejsou vidět. Další dvě jsou nastaveny doprava (na třetí výhybku takto nic nevjede). Zvláště první výhybka je pěkně vidět včetně mechanizmu
  překládajícího kolejnice. Kousek za výhybkou je bílá čtvercová značka omezující rychlost na 10 km/h a u země malá značka, na které je černě km 0. 
  Označuje tedy nultý kilometr trati. Černé číslice první zmíněné značky na sobe mají množství kruhových bílých odrazek. Štěrkový podklad různě se
  rozbíhajících kolejí je místy zarostlý travou. Žádná z těchto kolejí nevede přímo do depa. Tam vedou až odbočky úplně vzadu, které ovšem nejsou
  téměř vidět. Před nimi je ještě malé kryté nástupiště. Vlevo je za zábradlím chodník a parkoviště s auty. Za tím jsou dřevěné boudy. Před 
  tou bližší sedí za stolky lidé. Nejspíše je tam občerstvení. Je tam také listnatý strom. Napravo je taras, na něm trávník a listnaté stromy.